سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 تا از بدترین مضرات لیموترش طبق تحقیقات جدید انجام شده در دنیا

اضافه کردن آب لیمو به آبی که می نوشید میتواند یک نوشیدنی جدید و متنوع باشد.آب لیمو بدلیل اینکه فواید زیادی دارد توسط کارشناسان و افراد مشهور توصیه میشود. ازجمله این فواید عبارتند از جلوگیری از کم آبی بدن، کمک به هضم و کمک به کاهش وزن. در این مطلب موارد خطرناکی که با نوشیدن بیش از حد آب لیمو برای فرد ایجاد میشود را آورده ایم که حاصل جدیدترین تحقیقات چندین مجله معتبر در دنیاست.

خراب شدن دندان ها

اگرچه مصرف به اندازه ی لیموترش در روز بیضرر بنظر میرسد، اما این میتواند به دندانهای سفید شما صدمه بزند. انجمن دندانپزشکی آمریکا هشدار میدهد که از آنجاییکه لیموترش بسیاراسیدی است، تماس مکرر میتواند موجب فرسایش مینای دندان شود.

اگر نمیدانید که مینای دندان فرسوده چه حالتی ایجاد میکند، تصور کنید که دندانها به رنگ زرد است و وقتی با زبان دندانها را احساس میکنید، بسیار زبر و خشن هستند.اگر قانع نشدید، حداقل سعی کنید که مقدار خوردن لیمو را کم کنید تا میزان اسیدیته در تماس با دندان کاهش یابد.

ناراحتی معده

مصرف بیش از اندازه ی هر چیزی میتواند مضر باشد حتی لیموترش. درحالیکه آب لیمو حاوی فواید زیادی برای سلامتی است، مصرف بیش ازحد آن میتواند عوارض جانبی خطرناکی برای سلامتی داشته باشد از جمله بدتر شدن زخم معده و توسعه ی بیشتر ریفلاکس گاستروازوفاژیال (GERD) است.

ریفلاکس گاستروازوفاژیال (که در میان مردم به ترش کردن شناخته میشود) با غذاهای اسیدی مانند لیموترش بدتر میشود و میتواند موجب سوزش معده، حالت تهوع و استفراغ گردد.

...

برای مطالعه ادامه متن به لینک اصلی زیر رجوع نمایید:

6 تا از بدترین مضرات لیموترش طبق تحقیقات جدید انجام شده در دنیا